A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t
2015 március 12. | Szerző: anyugdijas
A Dunlop az AMG Customer Sports-szal közösen a Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatta be a Mercedes SLS AMG GT3 modelljét. 2013-ban ez a modell – a Dunlop Sport Maxx versenyabroncsaival felszerelve – megnyerte a nürburgringi 24 órás autóversenyt, amely a világon az egyik legnagyobb jelentőségű és legkeményebb ilyen jellegű sportesemény. Ez volt a Mercedes-Benz első győzelme a verseny történetében. A Dunlop tovább kívánja fejleszteni versenyabroncsait mind az AMG, mind az egyedülálló kihívásokkal teli nürburgringi verseny számára, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy ismét megnyerje a 24 órás megmérettetést.
A Dunlop is kivette a részét az új SLS AMG GT3 fejlesztési munkálataiból. A vállalat volt az első gumiabroncsgyártó, amely az AMG Customer Sports részlegének műszaki partnere lehetett. A jobb tapadási és fékezési teljesítmény érdekében a Dunlop a verseny előtt még végrehajtott pár kulcsfontosságú beállítást – a társaság gumiabroncsai meghatározó szerepet játszottak abban, hogy a csapat sikert tudott aratni az igencsak nagy igénybevételt jelentő nürburgringi pályán, és meg tudta szerezni magának a rangos nürburgringi 24 órás autóverseny bajnoki címét 2013-ban.
Ezt már olvastad?
A Dunlop lett az AMG Driving Academy hivatalos abroncsbeszállítója
Mercedes SLS AMG GT FINAL EDITION – Dunlop Sport Maxx Race abroncsokkal
A Goodyear önfelfújó és leeresztő intelligens abronccsal rukkolt elő a Genfi Autószalonon
2015 március 12. | Szerző: anyugdijas
A Goodyear a Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatta be a TripleTube koncepció alapján készült új abroncsát. A Goodyear Luxemburgban található Innovációs Központjában kifejlesztett abroncs képes önmagát az útviszonyoknak megfelelően felfújni, illetve leereszteni, sokoldalúságot és optimális teljesítményt biztosítva a járművezetők számára.
A TripleTube koncepció-abroncs keveréke is teljes mértékben a fenntartható fejlődést szolgálja, mivel rizsháncs hamu hozzáadásával készült szilikont tartalmaz. Ezt az eljárást a Goodyear még 2014-ben hozta nyilvánosságra. A kiváló teljesítmény elérhető egyetlen abronccsal, mivel az útviszonyok alapján automatikusan három különböző pozíció között képes váltani:
Ezt már olvastad?
A világ első villamosenergia-termelő koncepció-abroncsa a Goodyeartől a Genfi Autószalonon
A Goodyear „AA” címkés EfficientGrip Performance abroncsa a Genfi Autószalon újdonsága
A világ első villamosenergia-termelő koncepció-abroncsa a Goodyeartől a Genfi Autószalonon
2015 március 6. | Szerző: anyugdijas
Ez a futurisztikus koncepció-abroncs forradalmasíthatja az iparága
Genf, Svájc, 2015. március 3. – A Goodyear az idei Genfi Nemzetközi Autószalonon bemutatja legújabb gumiabroncs-koncepcióját – egy futurisztikus abroncsot, amely saját maga képes villamos energiát termelni. Ez a gumiabroncs, amely a Goodyear Innovációs Központja tervezőinek agyszüleménye, és fejlesztési azonosító kódja alapján az egyszerű „BH03” elnevezést kapta, képes a keletkező nyomást és hőt villamos energiává alakítani.
A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t
2015 március 12. | Szerző: anyugdijas
Genf, Svájc, 2015. március 10. – A Dunlop az AMG Customer Sports-szal közösen a Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatta be a Mercedes SLS AMG GT3 modelljét. 2013-ban ez a modell – a Dunlop Sport Maxx versenyabroncsaival felszerelve – megnyerte a nürburgringi 24 órás autóversenyt, amely a világon az egyik legnagyobb jelentőségű és legkeményebb ilyen jellegű sportesemény. Ez volt a Mercedes-Benz első győzelme a verseny történetében. A Dunlop tovább kívánja fejleszteni versenyabroncsait mind az AMG, mind az egyedülálló kihívásokkal teli nürburgringi verseny számára, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy ismét megnyerje a 24 órás megmérettetést.
Tovább olvasom >>>
Ezt már olvastad?
Mercedes SLS AMG GT FINAL EDITION – Dunlop Sport Maxx Race abroncsokkal
A Dunlop piacra dobja a StreetResponse2 abroncsot
Hasonló bejegyzések: